Automated Predictive Analytics – NBO, Uplift Models, Scorecards… Ein Artikel von Erik Obermeier, ehemaliger Mitarbeiter DYMATRIX As competition becomes tougher every day, it is essential to understand each… Marketing Suites – The Holy Grail for the Marketer? – Part II Ein Artikel von Erik Obermeier, ehemaliger Mitarbeiter DYMATRIX Welcome to… Marketing Suites – The Holy Grail for the Marketer? – Part I Ein Artikel von Erik Obermeier, ehemaliger Mitarbeiter DYMATRIX Marketers are…
Automated Predictive Analytics – NBO, Uplift Models, Scorecards… Ein Artikel von Erik Obermeier, ehemaliger Mitarbeiter DYMATRIX As competition becomes tougher every day, it is essential to understand each…
Marketing Suites – The Holy Grail for the Marketer? – Part II Ein Artikel von Erik Obermeier, ehemaliger Mitarbeiter DYMATRIX Welcome to…
Marketing Suites – The Holy Grail for the Marketer? – Part I Ein Artikel von Erik Obermeier, ehemaliger Mitarbeiter DYMATRIX Marketers are…